I vantaghji di i muri verdi artificiali

I pianti artificiali sò cuncepiti è fabbricati da i tecnichi chì utilizanu materie prime di alta simulazione per imità a forma è l'apparenza di e piante veri.Sò ricchi di variità è stili.U muru verde artificiale hè una cumminazione di foglie artificiali è fiori.Cambia a collocazione di a dicurazione di a casa è cambia a vita di e persone da a vista di l'arti.Crea ancu un ambiente di decoru armoniu è simplice.

Eccu alcuni dettagli nantu à i vantaghji dipareti verdi artificialichì puderia aiutà à sapè più nantu à i muri verdi artificiali.

1. I muri artificiali di a pianta ùn sò micca limitati da u sole, l'aria, l'acqua, a stagione è altre cundizioni naturali.U trattamentu elevatu UV li rende resistenti à a dissolvenza è adattati per l'internu è l'esterno in spazii grandi o chjuchi.Puderanu ancu resiste à u sole più duru.Vivenu a vostra vita cum'è se ogni stagione hè primavera.

2. Sti mura verdi stunning cambiassi ogni spaziu è senza mancu mantenimentu cuntinuu.Nisuna irrigazione, trimming o spraying hè necessariu.Questi prudutti d'alta qualità cù una longa vita di vita ùn anu micca bisognu di rimpiazzà in quasi 4-5 anni chì risparmià u vostru soldi è u tempu definitivamente.Allora ùn vi preoccupate micca di l'acqua, u mantenimentu o a poda.I muri verdi artificiali sò una soluzione perfetta per i persone occupati.

3. Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di materiale di custruzzione, l'idee di cuncepimentu è a creatività sò state liberate senza precedente.Sempre più spazii interni alti sò apparsu in a nostra vita.U paisaghju di a pianta simulata introduce l'effettu di u paisaghju di u giardinu in u spaziu internu per risponde à i bisogni di stu tipu di paisaghjolu spaziale chì e piante ordinarie ùn ponu micca ottenevule.

Quale ùn vole micca portà a bellezza di a natura in a so casa o in l'uffiziu ?I pannelli di muru verde artificiale ci permettenu di gode di a so bellezza senza alcunu fastidiu.Ci aiutanu à sentenu freschi è vivi.

pareti-verde-artificiali-grande-2

Tempu di post: Jul-14-2022